You must enable JavaScript in your browser.
Voting is allowed only for registered users, you need log in.
Город ангелов, город грехов. Ни ангелов, ни грехов пока не видно. А у вас задача глубоко раскрыть тему ЛА в этом аспекте. Пока же видна только коробка здания, пара машин, случайные прохожие. Фотозадание не выполнено, мэтр
соглашусь,пока Подмосковная Рублёвка в выигрыше.
Рублёвка с какого тут резона?
я думаю в ней тоже ,как считают местные,то бишь сами жители того района,"Не последние люди " живут.
Ну вы гляньте на чём тут ездят,наши оттуда,с Рублёвки,судя по судачеству и сериалам на такое даже не смотрят,а три пальмы...ну разве это пальмы,а где тут размах в первенстве за заборы
я ничего не понял, но ты, Миша, как обычно , прав. С наступающим!
беверли хилс престижный район,рублёвка тоже об этом речь была.С Наступающим
а три пальмы...ну разве это пальмы
красиво написали,,продолжение почитаю ,ну и посмотрю))
Видно шутить я разучиваюсь
Коллега, вы как мореман лучше ориентируетесь на водной глади, чем на земной тверди. Город грехов - это Лас-Вегас. И не надо использовать журналистские штампы. Почему вдруг случайные прохожие? Все идут по своим делам.А раскрывать тему ЛА собираюсь во всей широте. И обратите внимание на элемент арт-деко.
да я это в направляющих целях, чтобы вы не расслаблялись в городе миллиона соблазнов
Здание удачно и гармонично по цвету с улицей, машинами и пешеходами.
The Stories - книжный магазин?
& Other Stories Arrives in Beverly Hills
& Other Stories is now open in Beverly Hills.
H&M's quirky, upscale sister has opened its first L.A. store.
Just in time for holiday shopping season, & Other Stories, H&M’s quirky, upscale sister, has opened its first store in Beverly Hills.
Located in the Art Deco building on the corner of Beverly Drive and Brighton Way that was once occupied by struggling U.S. retailer Gap, the open and airy 5,700-square-foot store features the Swedish brand’s entire range of clothing, beauty and accessories, including a ‘deal-of-the-day’ special on a single item, that shoppers have to come into the store to discover.
“California has been a part of Stories narrative since our launch in 2013, so in many ways this opening feels very much like coming home. Can’t wait to get to know more of our customers here and see how our West Coast story will grow and evolve every season,” Samuel Fernström, managing director of & Other Stories, said in a release.
Fernström launched & Other Stories based on the notion of personal style, and designed the brand to appeal to all ages. (Nonagenarian style icon Iris Apfel starred in one of the early campaigns.) Most of the clothing is priced in the $65 to $200 range, and specialties include sparkly knitwear, party dresses, cool trousers, metallic boots, whimsical jewelry and nail polish in hues that correspond to the clothing collection.
Верно, сейчас всё через Амазон. В музеях отличные магазины с книжными отделами. Можно выбрать, а потом заказать на Амазоне.